Showing posts with label bebelan.mimpi.. Show all posts
Showing posts with label bebelan.mimpi.. Show all posts

Tuesday, March 6, 2012

benda baik kan

prektikum nda start lg ne. esaimen sda mula bertimbun2 bak gunung kinabalu. l0l! knp semua esaimen ne perlu dibuat time aku tengah prektikum? ada pulak yg kena hantar tym tgh prektikum. jd mau nda mau, suka atau tidak, kena buat esaimen sblm keluar prektikum. l0l!

darjah kemalasan aku bertambah seiring dgn nafsu mkn aku. maka aras lemak2 n kolestrol dlm bdn pun makin menggebu la ne. adedeiiii.... *knp aku harus jd pemalas??? l0l!! bilalah aku mau rajin p joging ne??

point tulis entri ne?? saja mau merapu. hahahaha

pernakah anda mimpi tp anda rasa mcm nda mau bgn jak? *l0l!crita mimpi lg~~ ini tdk bermakna aku dpt mimpi rare lg ptg td ya sbab ptg td nda smpt tdr, ada taklimat prektikum.

hm,,,,mimpi indah. semua urg pun nda mau blk ke realiti. semua org harap hidup ne indah2 belaka. yg nda indah semua mau di delete dr folder ingatan. mcm aku jugak. semua yg nda baik yg pernah berlaku, aku cuba delete. klu ada yg TERrestore tu, nasibla~~hehehehe

mungkin apa yg kita tgk dlm tv atau baca dlm novel tu adalah impian kita. yela,,,novel, sinetron, drama korea,,,semua pun happy ending. ada certain jak yg nda sbrp mau hepi endingnya. point semua crita2 fantasi tu mau bgtau di sebalik ketragisan hdp ne, mesti ada kegembiraan walau utk sementara.

jd, aku yakin Tuhan ada rancangan yg indah utk aku. jd aku tidak harus merungut even hdp aku skrg ne terumbang-ambing di lambung badai esaimen dan tugasan. l0l!
skrg patutnya aku buat esaime, tp memandangkan malas....eisy!!!

oke. aku try utk terima segalanya. ini ketentuan Tuhan. *tp merungut jugakla sikit2 klu lecturer byk songeh n esaimen bertimbun2. hoh!! dugaan~~

owh. sexy skrg berwajah pelik. sejak diupgrade ke W7, aku rasa agak pelik apabila menggunakan sexy. rooney lg la. sda la kecik. sakit jiwa aku *l0l! jgn merungut! hahaha

wokey. perlu rehat.selamat mlm semua. mimpi yg indah2.
*part of me want the rare dream again but other part dun wanna....so, aku serah pada Tuhan. baca ayat kursi n mengucap sblm tdr.

till then.
XOXO

Monday, March 5, 2012

something butterflying

entri pelik. random. l0l~suka hati aku la...td lps kelas, aku tdr dgn nyenyaknya. hinggalah aku dpt mimpi maha pelik, maha rare, maha bla..bla..bla...

mcm nda percaya jak kan.terasa mcm real pulak mimpi tu. langsung nda sedar hinggalah aku terasa mcm mau kencing. klu nda terasa mau kencing, kompom2 aku trus mimpi smpai besok pagi.sgt aneh ya mimpi aku ptg td. mungkin ne la sebab urg ckp nda bgs tdr tym asar, tapi aku start tdr tym zohor. l0l!

back then, i have about the same rare dream. pelik tp rasa mcm real. bila bgn jak, jantung berdegup kencang mcm bru lari pecut 100m wanita. l0l! mimpi yg hari tu pasal seseorg yg ingin diluputkan dr memori. dbsk...l0l! hahahahaha...ntahla napa tym tu sadenli mimpi pasal dbsk.pelik!

kemudian, ada satu hari tu tiba2 mimpi aku dah jd emak pulak. trus eksaited mau dpt baby ne. hahahahahaha....ble ka mau baby jak, nda mau laki?? l0l!! nda logik! ble bha, adopt anak.aku kan mmg penyayang urg nya. cis!!

yg mimpi hari ne lg super duper pelik tp mmg terasa mcm aku alami sndri. ble2 aku mimpi pasal tu?? well, i'm only 23, ok. perjalanan aku masih pnjg lg. who knows what might happen tomoroe? tp mimpi td mmg buat aku tergamam jap lps bgn. duduk dlm 5 minit atas katil bru lari p toilet. l0l!

sgt aneh ya. mimpi pasal psgn hdp ne mmg aneh.pelik. sgt pelik krn aku mmg langsung nda pernah terfikir pasal bab2 relationship ne. lebih2 klu pasal future. terasa mcm hiro nakamura la pulak. ble pegi lihat masa depan. i can see someone whoi've never seen before. here, in my dream. *setan tu kalik. em...kalik la jugak kan.aku bukan pak belalang yg ble tafsir mimpi.

apapun maksud mimpi aku tu, aku harap Tuhan sentiasa memberi aku yg terbaik. apapun takdir hidupku, aku terima seadanya. jadikanlah aku manusia yg sentiasa bersyukur atas segala nikmat-Mu Tuhan. Amin.

well,,,almost 1 in the morning.need to sleep. esok masih ada kelas.

night, world.
XOXO