Wednesday, November 4, 2009

day afta day

n0v,4
first paper...EL..thanx GOD aku nda study langsung...s0 aku jawab suma s0alan ikut instinct jak!! aku memang hebat~
did i mentioned bef0re yg aku sda khatam majin? hahahahaha....n aku masih dlm tempoh berkabung kerana sasazuka matik!!! nda adil~ napa watak faveret aku mati???

lps exam, bc k0mik sampailah tertidur ne...mlm lak trip2 study tuk paper BM1 bisuk~ tp itu hanyalah lak0mnan semata2..the truth, aku main game n melepak di blk eva!!

n0v, 5
khamis...hari ne paper BM1~ dpt jak s0alan, mcm aku mau terjun bangunan bha...punya penat aku menghafal (even i didn't put much eff0rt) segala f0rmat esei yg bakal kuar, alih2 yg kuar nyatakan 5 jns laporan n 5 ciri2 lap0ran yg baik....WHAT THE HECK??!!

pelik wey IP ne, siang ada line tnet, mlm lak teda...aduiii~~
next paper will be 0n tues n thus...
kemudian CUTI!!!!

KABOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 mengata di belakangku: