Tuesday, March 6, 2012

benda baik kan

prektikum nda start lg ne. esaimen sda mula bertimbun2 bak gunung kinabalu. l0l! knp semua esaimen ne perlu dibuat time aku tengah prektikum? ada pulak yg kena hantar tym tgh prektikum. jd mau nda mau, suka atau tidak, kena buat esaimen sblm keluar prektikum. l0l!

darjah kemalasan aku bertambah seiring dgn nafsu mkn aku. maka aras lemak2 n kolestrol dlm bdn pun makin menggebu la ne. adedeiiii.... *knp aku harus jd pemalas??? l0l!! bilalah aku mau rajin p joging ne??

point tulis entri ne?? saja mau merapu. hahahaha

pernakah anda mimpi tp anda rasa mcm nda mau bgn jak? *l0l!crita mimpi lg~~ ini tdk bermakna aku dpt mimpi rare lg ptg td ya sbab ptg td nda smpt tdr, ada taklimat prektikum.

hm,,,,mimpi indah. semua urg pun nda mau blk ke realiti. semua org harap hidup ne indah2 belaka. yg nda indah semua mau di delete dr folder ingatan. mcm aku jugak. semua yg nda baik yg pernah berlaku, aku cuba delete. klu ada yg TERrestore tu, nasibla~~hehehehe

mungkin apa yg kita tgk dlm tv atau baca dlm novel tu adalah impian kita. yela,,,novel, sinetron, drama korea,,,semua pun happy ending. ada certain jak yg nda sbrp mau hepi endingnya. point semua crita2 fantasi tu mau bgtau di sebalik ketragisan hdp ne, mesti ada kegembiraan walau utk sementara.

jd, aku yakin Tuhan ada rancangan yg indah utk aku. jd aku tidak harus merungut even hdp aku skrg ne terumbang-ambing di lambung badai esaimen dan tugasan. l0l!
skrg patutnya aku buat esaime, tp memandangkan malas....eisy!!!

oke. aku try utk terima segalanya. ini ketentuan Tuhan. *tp merungut jugakla sikit2 klu lecturer byk songeh n esaimen bertimbun2. hoh!! dugaan~~

owh. sexy skrg berwajah pelik. sejak diupgrade ke W7, aku rasa agak pelik apabila menggunakan sexy. rooney lg la. sda la kecik. sakit jiwa aku *l0l! jgn merungut! hahaha

wokey. perlu rehat.selamat mlm semua. mimpi yg indah2.
*part of me want the rare dream again but other part dun wanna....so, aku serah pada Tuhan. baca ayat kursi n mengucap sblm tdr.

till then.
XOXO

0 mengata di belakangku: