Monday, March 5, 2012

something butterflying

entri pelik. random. l0l~suka hati aku la...td lps kelas, aku tdr dgn nyenyaknya. hinggalah aku dpt mimpi maha pelik, maha rare, maha bla..bla..bla...

mcm nda percaya jak kan.terasa mcm real pulak mimpi tu. langsung nda sedar hinggalah aku terasa mcm mau kencing. klu nda terasa mau kencing, kompom2 aku trus mimpi smpai besok pagi.sgt aneh ya mimpi aku ptg td. mungkin ne la sebab urg ckp nda bgs tdr tym asar, tapi aku start tdr tym zohor. l0l!

back then, i have about the same rare dream. pelik tp rasa mcm real. bila bgn jak, jantung berdegup kencang mcm bru lari pecut 100m wanita. l0l! mimpi yg hari tu pasal seseorg yg ingin diluputkan dr memori. dbsk...l0l! hahahahaha...ntahla napa tym tu sadenli mimpi pasal dbsk.pelik!

kemudian, ada satu hari tu tiba2 mimpi aku dah jd emak pulak. trus eksaited mau dpt baby ne. hahahahahaha....ble ka mau baby jak, nda mau laki?? l0l!! nda logik! ble bha, adopt anak.aku kan mmg penyayang urg nya. cis!!

yg mimpi hari ne lg super duper pelik tp mmg terasa mcm aku alami sndri. ble2 aku mimpi pasal tu?? well, i'm only 23, ok. perjalanan aku masih pnjg lg. who knows what might happen tomoroe? tp mimpi td mmg buat aku tergamam jap lps bgn. duduk dlm 5 minit atas katil bru lari p toilet. l0l!

sgt aneh ya. mimpi pasal psgn hdp ne mmg aneh.pelik. sgt pelik krn aku mmg langsung nda pernah terfikir pasal bab2 relationship ne. lebih2 klu pasal future. terasa mcm hiro nakamura la pulak. ble pegi lihat masa depan. i can see someone whoi've never seen before. here, in my dream. *setan tu kalik. em...kalik la jugak kan.aku bukan pak belalang yg ble tafsir mimpi.

apapun maksud mimpi aku tu, aku harap Tuhan sentiasa memberi aku yg terbaik. apapun takdir hidupku, aku terima seadanya. jadikanlah aku manusia yg sentiasa bersyukur atas segala nikmat-Mu Tuhan. Amin.

well,,,almost 1 in the morning.need to sleep. esok masih ada kelas.

night, world.
XOXO

2 mengata di belakangku:

Ika said...

aku pun pernah alami mimpi yang sama.

dlm mimpi tu aku tengah menjalani kehidupan selepas kahwin yang bahagia. dan muka laki aku dalam mimpi tu aku ndak kenal.
next day, aku berharap aku dapat mimpi yang sama. bahahaha!

tp aku lupa sda muka tu.

-rEeN- said...

hahahaha...ganjil kan. ne pes time aku mimpi pasal spouse. hohoho~ tp dlm mimpi ne mcm aku kena kawin paksa jak. hahahaha...akibat terlebih tgk drama korea la ne~~