Thursday, March 24, 2011

1,2,3 starto!

okay. selamat malam.
hahaha. penat. kepala berpinar.
sebabnya??
baru menghabiskan revision subjek Pengurusan Blk Darjah.
haha. curious kan, kenapa sadenli aku studi...hehehehe. sebab bisuk ada kuiz! duh!! terpaksa baca dr bab 1-4, dlm satu mlm. na....ambekmu!!

tambah berpinar lagi mengenang deretan task yg perlu diselesaikan.
ada KKBI anatomi n fisio yg perlu dihantar pd Monday.
ada PBS repot yg perlu dihantar (due date belum dimaklum)
ada lagi KKP hubungan etnik yg perlu di hantar pada 8 April
lagi KKP politik & kerajaan juga dihantar pd 8 April.
ada lagi...KKBI BM yg perlu dihantar pd April jugak.
lagi....kena buat model baju pengantin utk PPKM
lagi...camping UB di Balung Eco Resort dr 29 mac- 1 apr.

bha...kenapa nda berpinar-pinar kepala aku.
sudah 4 hari berpuasa. alhamdulillah. dgn puasa, aku dpt kawal perlakuan. seh!
kata mereka, let everything go!! okay. i let everything go.
but still, i can't look at her like i did before~ wuiseh!!


kisah duit??
hoho. on monday, i still got 100 in my wallet
but today, there's only syiling2 yg left owh!!
hahahahaha. mana semua duit aku lesap??
M.I.A.
PPKM asek2 mintak duit, bayar tiket yg burn, bayar itu...bayar ini... last2 nah!! teda sda duit.
seb baik baru dpt msj. 'REN, aku sda bank in duit kau'
yezzaaaaaaaaaa.....thanx my sis!!
ngehehehehehehehehee

harus teruskan kerja. ada kerja anatomi lg ne.
bha. until then.
night ebribadi!
chiao~

2 mengata di belakangku:

Ika said...

oh. lupa plak.

pa la kesudahan kesah ko yg dr cuti tu? sda la ko bersemuka sma dia?

-rEeN- said...

aiyaa,,,baru terbaca owh komen ne. almaklumlah...bz! detail t aku msj kau ya~