Saturday, April 2, 2011

benci mereka!

ah...kin geram la durg2 ne. aku ingat aku salah join camping sda. eisy! klu mau buat camping pengakap, buat apa mau ajak ppkm skali. eisy! sda la dibuat mcm anak tiri jak, siap dikutuk2 lagi. apa la tu~~
mentang2 la dr penyelaras, kemkom n jurulatih semua pemimpin pengakap, jd ppkm dianggap nda wujud la. cis!
menyakitkan hati. sibuk jugak defend diri, jd malas la mau ckp apa2 time refleksi tapi hakikatnya mmg bikin panas tu semua pemimpin!
camping, aku mmg penat. sampai nda larat mau p mandi sungai sda. rela lg aku mandi dlm tandas ngeri tu. huh! mandi di toilet 2 min, jd sementara tggu maghrib, aku tidur jak la. lantaklah,,,,,nda elok ka apa ka, yg aku tau fizikal aku mmg nda ble bertahan lg tanpa tdr yg cukup.

dr sudut ilmu, yup! aku mmg dpt belajar byk jns simpulan n cara2 buat gadget. dan kebanggaan aku? aku n my team berjaya buat gadget gerbang utama yg sgt tggi dan besar dan kukuh! huh!! jgn main2 dgn tenaga urg perempuan. gadget kami lg kukuh dr gadget pengakap lelaki. *hidung kembang sebab bangga gilak*
 mr badrul siap interbiu lg, marini biasa panjat pokok?? ceh!! dia nampak aku panjat tu tiang2 gadjet dgn sgt pantas tanpa takut2 kalik~yezza....aku mmg terer klu bab panjat2 ne~ hehehehe
nda sabar mau tgk gmbr2 tym camping. huh!! apapun, aku benci certain pengakap yg sumbung mcm urg gilak (mcm terer sgt buat gadget!aku ikat lebih kemas dr kamu la...boooooooooooooo) dan aku juga benci pemimpin2 pengakap yg sentiasa melebih2kan member pengakap n menganaktirikan member ppkm!
ppkm buat gadget tanpa bantuan lelaki bha. cuma pintu gerbang jak ada bbrp urg lelaki tlg ikat yg palang bhgn atas~

pintu gerbang kebanggaan aku!! kami bina dgn tenaga kami ne~ see betapa besarnya beliau

bhgn blkg gerbang kami tu. ada pelantar utk lepak2 ya..aku antara yg terawal naik pelantar ne utk siapkan ikatan~

gerbanh camp site ppkm. ne member2 ppkm aku yg buat. aku nda terlibat bhgn ne. still, bangga dgn keupayaan ppkm

gadget menara yg dibina oleh semua lelaki pengakap dgn bbrp urg pompuan. nda lawa, tda hiasan. so, aku lg bangga dgn pintu gerbang aku dr menara ne. aku dpt can jugak panjat menara ne pg2. rilek jak aku p panjat menara ne dpn jurulatih2 n kemkom dgn uniform ppkm aku. pedulik.


benci makanan kafe yg sggh nda sedap. menyebabkan hari2 aku kebulur! smg tukar tender sem dpn. amin!

benci manusia yg nda pandai berterus terang. klu nda suka aku, jgnlah senyum dgn aku. ne nda, layan aku mcm besa padahal blkg aku kutuk aku. agak2 la geng! kau ingat aku suka kau senyum2 sma aku? meluat tahu??

benci penangkap (pengakap) sekalian!! buduh sumbung!!!

benci esaimen yg asek betimbun n nda pandai abes!!

super benci sma mysterious callers yg bikin menyampah dan sgt buduh n nda pandai paham bahasa. aku ckp melayu pun *jgn ganggu aku!* ka durg mau aku ckp jipun?? bodoh!!

ypsh!! nda sabar mau sesi pmbntgn ke2. hehehehehehe. tambah dosa lagi. padulik la. yg pntg aku luahkan segala rasa nda puas hati aku. klu tapau dlm hati, ble gila wey~

p/s: skrg masih ngantuk n teda mood mau memulakan sesi mengesaimenkan diri. pedulik la sna. klu nda siap apa ble buat.kan!
bha. nighty nite. lps isyak ne, kompom aku tdr~

2 mengata di belakangku:

N.A.M.N said...

syg!!!
jgn benci2 eh..
tahniah2..
menang dlm gadjet..
UB sya kalah dgn truk skali..
PPIM.. semuanya ayu2.. sya sorang ja ganas.. hahaha

yok.. kasi teman sya makan..
sya lapar.. =(..

-rEeN- said...

hahahaha. aku pun sadenli lapar ne. yok mkn!!
beh. benci la mrk, kin geram!! benci gitu2 jak la~~ngehehehehe
gadget ne bkn dipertandingkan, cuma kami p camp khas utk pioneering n gadget jak. so kena bljr buat gadget sepnjg camping~