Wednesday, May 18, 2011

apa yang aku buat?

biasa klu merepek mmg dlm english. jarang jak aku merapu dlm blog ne in malay. kenapa ah?? kalik aku mmg selesa cursing n swearing in eng. *since aku nda brp pandai cursing n swearing in malay. hahahahaha

WAIT!! apa yg aku buat ne?? oke!! ren, bangun!! esok ada paper. apa kau buat sini ne? bkn kau patut hadap buku perngurusan blk darjah ka? (me: laughing)
kesedaran diri itu pntg. bak kata mr alder, t/laku manusia ne dipengaruhi oleh kepercayaan masing2. jika kau fikirkan kau boleh...

ah! kalau fikir boleh jak tp nda studi, itu pun nda ble pakai jugak. kim soo-ro kata, kita nda perlu genius utk berjaya. kita hya perlu STUDY HARD!!!
masalah besar ne! aku ne bkn jns STUDY-HARD-type. ades!

perlu ubah habit. oke,,,berubah!! meicheinbaum kata manusia perlu arahan kendiri utk beritahu diri spy berubah. erm..i keep masef to stadi hard, tp aku still pemalas! so??

semua teori ne mcm nda ble aku pakai jak. apa masalahnya ne ah? heyyyy.....
oke. berhenti membebel. p buka buku. paksa diri spy telan semua fakta2 tu. fighto!!

well then. oyasumi~

0 mengata di belakangku: