Sunday, May 1, 2011

homeless??

aku rasa sejak mac lagi aku hidup bak seorang yang homeless dlm blk sendiri. langsung teda masa mau mengurus diri dengan sempurna. sapu bilik? kali baru dua kali. basuh kain? duh!! kadang samapi 2 minggu kain berampai dlm bakul. yang sudah basuh pulak bertempiaran atas katil, nda sempat mau kemas.

semuanya gara-gara kesibukan yang melampau. hal ini jd sgt teruk di akhir2 april ne. lepas jak UAK rituh, aku rasa aku blom sapu blk lagi ne. yark!! teruknya aku!

mggu ne pulak sibuk dengan esaimen last minit. hadoi! parah! kepala pun bengang owh! sehari suntuk kena hadap pc. ble biol owh~ tgk jak hari ne, sehari suntuk aku nda pegi mana2 kecuali toilet n blk eva. malar hadap pc. belakang pun mcm mau patah sda. heyyyyyyyyy.......

baru perasan. sudah banyak bulan aku tdk keluar bandar. hahahahaha. aku rasa kali terakhir aku ke bndr tawau tym februari. wow!! impressive~ nda perasan fakta ini sehinggalah aku perasan yang

1. out of toothpaste
2. out of shampoo
3. out of conditioner
4. out of sugar
bla..bla..bla...

nda perasan sgt prob ne cuz eva akan keluar every week n akan belikan barang utk aku skali.

good news! last esaimen aku baru jak siap tadi!!yahoooo!!alhamdulillah. akhirnya aku ble start tgk secret garden. bubye esaimen world~
...............transferring to wonderland.......... ;)

ja ne~

1 mengata di belakangku:

N.A.M.N said...

bilik sya pun sama.. huuuu.. tongkang pecah.. =_=