Monday, September 12, 2011

aktiviti cekgu-cekgu

mau buat entry pasal SUSHI. tapi nanti aku sndri yg kempunan. sda la 2 3 menjak ne asek tertengok ads sushi jak di tenet. tiap buka apa2 web, mesti tgk ads sushi. nda kah bikin panas tu~~

balik kepada kesah cekgucekgu ne. ptg td kelas aku anjurkan PESTA RIA WAU. julung2 kali beb! best la jugak. dan hari ini adalah dugaan p0sa plg besar buat aku.

1. p kg inderasabah, pinjam wau. alih2 mcik tu hidang air sarsi sejuk ++ kuih raya. gulp!! telan liur beb! punya nikmat air sarsi sejuk time tgh mentari tegak di kepala. dugaan...

2. kenak2 lg aku ajk mkan utk pesta ria wau ne. lg parah. aku yg kena p buat air. l0l~ punya sedap aku tgk air sejuk tu dibancuh. then aku angkat n hidang kpd org. adeh!! dugaan...

3. sda la semlm aku nda mkn proper time buka, jd tenaga pun tda2 la jugak. ble lg durg relaks suruh aku angkat benda2 berat. bongok ka apa!! siap ckp 'kau p angkat tu. kau belum buat kerja lg'. DAMN GIRL!! eit!! dugaan.....

4. time hidang kuih, aku sda save bbrp bijik kuih utk aku. alih2 aku p jenguk blk, sda bdk2 ne bantau . licin!! dugaan....lagi!

5. ble pulak sindir2 aku nda buat kerja. tapi nda pa, ada jugak org tahu aku buat kerja aku~ lepas tu ble pulak durg suruh aku serve mknan utk durg sdgkan aku sdg berpuasa. patut nda??? NDA PATUT!!! suruh aku tuang air la, suruh aku ambikkan kuih la.eisy!! teruknya! dugaan....

alhamdulillah. hari ne puasa ke-6 aku. syukur. habis sda puasa 6. tinggal puasa ganti 2 hari lg.oke....

*sesiapa....ajaklah aku p mkn sushi~~ =*=

3 mengata di belakangku:

N.A.M.N said...
This comment has been removed by the author.
N.A.M.N said...

syg!! sya sedih baca post ko ne.. Aish.. sya tak suka ne kalo ada org buli darlink sya ne.. maw dibelasah ka juga.. aish.. benci ngan org yg buli ko ne.. I hope i will there with u.. Insya Allah.. i will never give chance them to hurt u anymore!!

sma2 pula kita puasakan?? hari ne pun sya puasa.. yg keenam juga.. hee.. tp tak best bha.. walau byk mbeli makanan bertimbun2 di pasar.. ndak juga berselera kalo teda ko.. kdg2 terfikir.. apalah c ren makan hari ne.. takkan biskut lg..

kalo makanan2 di kk atau tuaran ne dpt di pos trus direct ke ip tawau.. sya kirim tu sgala sushi.. kfc.. pizza.. nasi ayam.. ayam panggang.. abc.. ke sana...

sbr ya syang.. ada dua hari lgi kita maw puasa.. aiya.. trus rasa maw ke ip tawau ne tym 16 sept ne.. tp sya ada aktiviti di sekolah prktikum.. x dpt sya balik.. =(

i.really.miss.u!! tak.tahanlah.buka.puasa.hari2.makan.sendiri2.dibilik

even.makanan.melimpah.ruah.
last2.kena.buang.jga.sebab.tak.da.selera.makan.=(

i.need.u.to.eat.together.like.always..
as.we.eat.together.long.time.ago...

-rEeN- said...

hahahaha.pnjg lebar komen~
durg tu mmg, suka mengata jak, teda la berani ckp dpn2. kin panas2 la jugak~

l0l~sna mknan melimpah tp nda termkn. sadis!! sni slalu kena mkn biskut jak~hahahahaha.... bestnya klu dpt mkn sma2 mcm dlu2 ^^

tiapa, t ada jugak tu can kita mkn sma2 bha~~
*thanx for the comfort ^^