Monday, September 5, 2011

cerita-cerita RAYA ^^

mlm raya. mak terkejut sebab dia expect raya 31 ogos. alih2 uncle tu umum raya esok. matik!!! trus semua bz pasang langsir, sapu siling, rendam pulut, potong daun pisang, tukar sarung kusyen.....
aku pulak trus bz on laptop pasang takbir raya. hehehehe~ jgn nda tau, aku terer bungkus buras. seb baik mak nda buat banyak buras. dlm 100 jak la gitu. jd kejap jak aku bungkus semua~~

pagi raya. ble lg bgn lambat. nda apa. seb baik sempat mandi manda n bergaya dgn baju raya sblm urg blk dr sembahyang raya. raya ne sadis sikit sebab aku nda sempat pun jahit baju raya. nasib baik aku ada baju kurung yg nda pernah pakai.hah.tu la jd baju raya ^^
pagi2 lagi sda byk urg dtg berpusu2 mau beraya. jd sesi bersalaman kami terpaksa di kengsel kerana terpaksa melayan tetamu.nda apalah, bkn raya jak kan ble bermaaf-maafan~esok lusa pun ble^^

raya kedua. masih jugak byk tetamu. member2 mak bapak aku, member adik aku (cis!! adik laki aku bawa gelpren beraya di rumah. cis!!cis!! cis!! mengasi jeles la tu)
masing2 ada member. member aku jak yg teda. *nda pa, aku ada tour raya bha ^^

raya tiga hingga raya empat, mmg aku duduk rumah jak. seingat aku, mlm raya pertama jak aku p beraya rumah org.tu pun rumah antie aku jugak. mmg raya kali ne duduk rumah memanjang la~

highlight raya kali ne. raya kelima. TOUR RAYA 2011.
best!eksaiting! suka! *tp ada jugak perkara yg kurang menggembirakan~huh!!
pg2 lg kami gerak dr ld. aku siap bawa luggage lagi.trus blk ip kan. ceh!! kesian aku.mula2 singgah rumah zack, mami dia buatkan bekfas. then, kunak, singgah rumah challi' pulak. lepas tu direct p tawau, p rumah ariez. sna, ramai sda kwn2 berkumpul. riuh wey~~

lepas tu gerak p rumah jerry.then rumah kuruk. pastu rumah ecak.then rumah madtang barulah last, p rumah fadzly.erm...mlm tu aku terpaksa p rumah kazen aku pulak. anak buah aku yg ngokngek itu befdae.terpaksa la tunjuk muka.l0l~

kesimpulan. tour raya best.terharu sebab nadiah(klasmet aku di matrik) join sekali semata2 mau jumpa aku.hahahaha.
terima kasih CLIQUE kerana memeriahkan raya aku tahun ne ;)

0 mengata di belakangku: