Sunday, September 11, 2011

cerita MAKAN

adakah manusia yg nda suka makan di dunia ne?? klu ada la, wa salute sma lu, owh~ babeng!! punya la dunia ne heaven makanan!

tapi, IPG kampus Tawau adalah neraka makanan! makanan di sni, jgn ckp la. bg anjing pun dia kasi muntah blk owh. aku nda paham mcm mna pcik tu ble buat bisnes mknan. adeh. carikla tukang masak best sikit.

lepas tu, masalah makan aku pun bertambah parah. aku hya ble mkn sehari sekali di medan selera. itu pun jam 10 pagi. so, for the rest of the day, i have t starve myself~ adilkah ini???
sedangkan aku hidup untuk makan!! argh!!

timing2 puasa lagi bikin sakit jiwa. mcm mna mau sungkai?? asik2 kena sungkai dgn tea dan biskut kering. sadis!! terasa mcm beggar pun ada sebab terpaksa mkn biskut kering hari2.sadis!!sadis!!!

hari ne, aku puasa lagi. puasa ke 5 sda^^ y0sh!! dlm 5 hari ne, 3 hari jak sungkai dgn nasi. tu pun sebab ada kawan baik hati belikan makanan dari luar.yg dua hari lagi tu, mmg biskut kering dan tea la menu sungkai aku. utk 3 hari seterusnya ne, aku nda tau la. *aiseh!biskut gabeng la ne.mcm besa~

aku berdoa smg tender kafe tu di tukar dgn tender yg hidang mknan heaven sikit~ semoga. sda 2 tahun kafe tu mcm tu. entah sampai bila aku ble bertahan nda mkn when i feel like eating. cis!!!

buat uncle kafe, semoga kompeni kau bengkrap n kau blah dr ip!! hohohohho #superevil!
*merapu jak bha. tp smg tender kena tukar la thn dpn. can't stand it anymore.

2 mengata di belakangku:

N.A.M.N said...

syg!! marilah kesini.. disini syurga makanan.. smpai ndak kehabisan sya makan sini... huuuuuu.. windu.maw.makan.ngan.ko... huuu...

-rEeN- said...

l0l~kin jeles2 jugak stetmen tu. adeh. seksa owh sni, nda dpt mkn time lapar....*rindu jugak mau mkn dgn kau.lama sda kan kita nda lepak sma^^