Saturday, January 22, 2011

aku dan mereka

keyakinan itu penting!! setuju?? ah,,,klu anda tidak setuju pun ada aku kesah?? *sadenli rajin update blog, kenapakah?? SUKA HATI LAH!!!

i can feel it. i just don't fit in their lifestyle. they life in such fancy life. i am an ordinary n humble girl *yihaaaa!!* aku juga ble rasa bha kami nda serupa. gaya hidup super duper lain. taste lg lah jauh! tp, mcm mna?? mereka jugalah bestpren aku di sni. mungkin kami berbeza tapi kami serasi. bole jak kami lepak slalu.hari2 jumpa. duduk pun sebelah menyebelah jak. besa la itu. cuma kalik aku mmg nda ble ikut cara hidup mereka. aku lain. mereka lain.

apa yg aku merepek ini?? aku pun nda tau. poin utama, aku mau kestaw kami berbeza!! tu pasal klu shopping, aku besa shop dgn org yg taste sama dgn aku!klu bab makan, aku ble join selera durg. cuma kadang2 ngeri sikit la. hahahahahaha~~ apapun, kan makanan semua sama jak. cuma rasa berbeza.

makanan!!! perut aku masih belim boleh menerima mknan secara normal. klu mkn, mcm ada taufan pulak dlm perut. klu nda mkn, mcm ada thypoon la pulak. aduh!! sudahnya, aku malas mau mkn.mkn bila ada peluang dan selera shj.

*pengambilan mknan yg tdk seimbang n tidak teratur ble menyebabkan sakit perut!! sekian.

2 mengata di belakangku:

Ika said...

apa bah ko merepek ni? hahahahah~~ :P

-rEeN- said...

suka hati la,,,blog aku!! hoh0hoh0~