Wednesday, January 19, 2011

mereka bising, aku harus mula menaip!

keratul sapikah sda mula bising!! apa pasal aku nda update bl0g. duh!! malas wey mau update.tambah2 lagi klu line tnet lembap mcm seput babeee~~
seb baik line 0ke sda skrg ne. jd ble la buat p0st baru. alih2 si sapikah p buat bl0g baru. apakah?? harus menjejaki dia!!
limpas jam 12 sda.matik.mata masih segar. sleeping disorder?? again?? aduiii... terpaksa adjust lg bio clock aku. klu nda parah ne. sda la kena bgn awal tuk p kelas!

isu sensitip??malas mau komen pasal tvxq. i l0ve them so much tp apa ble buat?? yunho n max, thanx sebab truskan legasi tvxq. i will sapot u guys!! hehehe. fanatik? sikit!!

na,,,nda tau sda apa mau ditaip. mau tdr la dlu. r0sak bio clock aku klu begini hari2.

4 mengata di belakangku:

-rEeN- said...

aku harus!!

Ika said...

woi! haha~

-rEeN- said...

hahaha.hisashiburi~~

Ika said...

zzzzzzzz~~ :P