Thursday, January 20, 2011

di ptg hari, namaku berkumandang

huisy!! aku mmg ada tahap kemalasan yg jarang2 dimiliki oleh manusai2 normal. salah satunya, malas pegi surau!! diulangi MALAS PERGI SURAU!! bukan malas sembahyang ya~~ aku sentiasa menjaga sembahyang aku. alhamdulillah...walau kadang2 ada jugak yg TERlepas. tapi sbg manusia kan itu perkara biasa? kita hanya mampu berusaha untuk berubah...kan..kan..kan..

back to the main t0pic. tengah aku si0k2 layan playfull kiss (*yg agak b0ring ekceli)tiba2 ada ann0uncement.malas la jugak mau ambil pusing. biasa aku buat nda tau jak klu ada apa2 announcement pun. tp td mcm tertarik ne mau buka pintu tuk dgr tu announce. tadaaaaaaa....maka aku terdengar la nama AZMIAH ABDUL AZID (klasmate aku)... MARINI ARIFIN (nama aku ne!) damn!!

nda pasal2 aku femes!! duh!! r0sak imej budak baik aku. reas0n nama aku disebut di ptg hari yg indah ini? sebab nda pernah sign attendance surau. dem!! aku pnh dtg 0ke tp aku mmmg malas mau sign kehadiran.

apa2 la ustaz. meeting lps isyak nanti kita jumpa. see you~
*erm,,,sda terbiasa jd always-break-the-rules-kid so why bother now?? yihaaaaaaa!!

2 mengata di belakangku:

Ika said...

bencinya peraturan itu~~

-rEeN- said...

hahaha.aku membenci tp terpaksa hdp dlm peraturan itu!!