Thursday, January 20, 2011

sila jaga kesihatan!

cakap pasal kesihatan ne,,,mmg isu penting ne.lebih2 lg sejak masuk kelas anatomi n fisiologi. *uh!!start bljr bio blk!!
skrg, aku ada masalah sleeping disorder semula.kenapakah?? tidak tahu. aku sda cuba sedaya upaya atur tidur aku dgn baik. jam 12 jak harus bersedia utk tidur sda,,,no more fesbuking, blogging or twitting!! beh! kunun,,,padahal masih online lg sampai jam 1. aku kan cakap, aku berusaha!! kadang2 TERlepas la jugak jam 12 bru naik katil tapi adakah itu telah mengganggu biology clock aku hingga tahap ini?? n0w, i need at least one hour to sleep. duh!! tensen gilak guling2 atas katil pasal nda ble tdr. huh!!!
solution?? harus kembali berusaha!!betulkan semula bio clock yg sda mereng2 tu. hahahaha~~SAYA SUKA JUMAAT!! *berkaitan kah?? sangat berkaitan!!sebab weekend ada exception. weekend ble tdr lewat!!

lps cerita pasal tidur, ne pasal makan pulak. semua orang tahu, aku dan makanan tidak dapat dipisahkan TETAPI,,,,huh!!! *heavy sigh* kenapakah kae IPG Tawau serve makanan untuk banduan? aku bkn banduan 0ke!! tolonglah hidang makanan untuk manusia!! aku rasa perut aku mula nda sedap sebab aku jarang makan.kadang2 jak mkn klu ada selera.itu pun di medan.huh!! nda mau la aku p kafeteria!!bagus lagi mati kebulur dari mati keracunan!! dem!!

update pasal aku?? well,,skrg aku tgh femes!! di surau femes, di hostel femes, di kelas pun femes. kenapa?? ranking dpt surat salah laku!! 8SHIT!! aku nda harus berbangga!!mcm mna mau bertanding jd YDP ne??

kisah surau. kehadiran aku 0%.sekian!! bila ditanya kenapa?? selamba dek aku jawab, "saya dtg surau bkn mau sign attendance, saya dtg surau mau sembahyang"
ambek kau!! ren bha ne!! keyakinan itu penting!! nda pasal2 senjg meeting ustaz blk2 sebut nama aku. eisy!!

apapun, PLAYFULL KISS bosan ya. aku suka lg hyun jo0ng dlm lelaki over(?) bunga! ehem!!

4 mengata di belakangku:

Ika said...

marry me mary~~ jang geun suk yg cool~~ lalala~~ >.<

-rEeN- said...

yup!! jang geun suk mmg super co0l!! n HE'S MINE!!! :p

Ika said...

MATILA KENA TAMPAR NI.
ko ndak pnah dgrka legend, org yg rampas bf kpd besfren dia akan mati ditanduk lembu? XD XD XD

-rEeN- said...

woy,,,woy,,,sda2 la tu!! kau jagalah seunggi n jongki baik2. biar aku jaga junki n geunsuk aku!!