Monday, April 4, 2011

bila dikhianati.

hidup ne actually very simple.
aku suka bercakap. aku suka berterus terang. even ada urg benci aku sebab aku terlalu berterus terang.
SO WHAT?? ingat aku ne tukang jaga hati kau?? aku ckp the truth!

plg nda tahan bila kwn (urg yg aku anggap kwn la) tipu aku. eisy!! ne kes berat!!
aku mmg nda ble tahan klu bab ne. mcm mau sepak jak muka penipu tahi itu!
kalik dia ble senyum, tapi sorilah!! aku nda pandai berpura2. kan aku ne HEARTLESS. so klu sda heartless, mmg teda2 la mau jaga hati urg lain. jd paham2 la

lagi satu, pasal tanggungjawab. sda kau ketua, tlg la bekerja sket. kau ingta jd ketua ne sekadar mau cari populariti atau kesenangan?? bunguk!! ketua lah yg kena kerja lebih.
dah kau, ketua, pasrah la klu kena kerja lebih, ne nda. siap lari lagi. apakah??? teda consideration lagsung. aku tensen la dgn manusia2 begini.

akibat kelalaian dan kebuduhan aku sendiri, maka aku harus buat semula esaimen ANATOMI aku dr A sampai Z. dem!! ingat kerja mentranslate ne senang ka??
apapun, sabar!! ini dugaan, ren!

tengah tensen2 ne, rasa mcm mau td sejak. kepala pun berdenyut2. hati sakit n geram. sikit jak lagi mau gila. GOD!!!

bha, mandi dulu. lps isyak, harus mula mengesaimenkan diri. pity, val0!! what to do?? i'm hopeless myself~~

0 mengata di belakangku: