Friday, April 29, 2011

ah, penat!

deretan esaimen siap sedia menanti aku utk menyelesaikan mereka. duh!! aku baru jak siapkan kkp bmm semlm. pukul 4 pagi jugak la bru tdr. lps tu siang td kena present tajuk integumentary sistem nasib baik aku sda buat slide awal2. klu nda, matik la jugak~

lepas tu ptg tadi, buat laporan pbs pulak. sempat tdr sejam jak tgh hari td lps zuhur. duh!! aku rasa aku bergerak hanya utk ke bilik eva utk print dan ambil maklumat, ke toilet dan sembahyang. nasib baik repot siap dlm jam 8 lebih tadi. jd sempat la aku memandikan diri dengan jayanya.

oke, sekarang patut aku mula buat kkp esd pulak. tapi my mind ask for some rest. berdenyut-denyut sda ne kepala. aduh!! bha, bisuk la pelan2 buat esd. nda byk jugak tu, kajian dan dapatan jak. lps tu masukkan soal selidik. oke la~

ngantuk sda. hati meronta-ronta mau tgk secret garden tapi tahan dulu...sabar ren!! mggu depan kau tgk la puas2, oke~
bha, nite world!

0 mengata di belakangku: