Monday, October 3, 2011

buat kuruk^^

actually, aku ne jenis malas tulis sajak. lebih2 lg klu ada due date. aku lebih suka menulis bila i feel like writing. so tonite, when i walk along the corridor, i realize how much i miss the star. from my room, i can't see the sky~~ sedih*---*

here, dedicated for kuruki^^

RINDUKAN BINTANG

telah kukatakan,
aku cinta langit damai,
yang tatkala malam
dihiasi bintang bertaburan.

dari jendela,
kujenguk keluar,
hampa!
hanya bayang malam yang memenuhi

aih...aku rindu langit malam,
bersama bintang-bintangnya
aku rindu bayu malam,
bersama kedinginannya

dari balik jendela
kucari bayang kejora
kucari kerdipan bintang
hati merindu
jiwa memanggil,
namun
malam tetap menyembunyikan bintangku.

-REN-
2054 (OKT,03 2011)

*mishiu^^

1 mengata di belakangku:

N.A.M.N said...

i love this!!!!! muah!!!
i mish u tooo!!! ^^
syg.. jom dtg kk bha..
sunyi sya sini.. huuuuu