Sunday, February 6, 2011

aku dan banjir kilat

hari ne kembali ke balung, tawau. eisy!! perasaan menyampah n meluat sentiasa ada tapi tetap jugak terpaksa back to this place~ well,,,namanya tanggungjawab.

skrg tgh boring tahap gaban.mau berhibernasi tapi lepas asar ustaz aku ckp nda bgs tdr, nanti GILA!! jd kejap2 lg la bri berhibernasi...sedap ne klu bergelumang atas katil dgn selimut...hujan2 lagi....eiiiiiiiiiii!!! *trus rasa mau lompat naik katil!

balik ke topik entri hari ini, na,,,rituh tym aku blk ld, kan hujan mencurah2 nda mau berenti. maka, banjir kilat berlakulah dgn jayanya di ld. antara mangsa?? rumah aku la...

me jiran tgh siok main banjir!

banjir pun mesti anggun beb!! heels lg~

perabot yg almost kena banjir~~

me kazen n me bro yg kesiokan main hujan

me bro n frens siap main bola lg..


lupa mau mention. td aku terjumpa mr abdul rahman tanjilul. hehehehe. sepa lg, cgu kesayangan aku la. tda dua tiga,,empat atau lima. dia sorg jak la...tgh teman wife dia shopping katanya, amboii...besar kereta cgu!!!

lantasnya?? erm,,,mata aku betul2 berat sda ne. nda tahan!!! mau hibernasi jugak ne. duh!!

2 mengata di belakangku:

N.A.M.N said...

maw melepak2 lg di rumah ko..

-rEeN- said...

sila la dtg!dialu2kan~