Wednesday, February 2, 2011

cuti dan lahad datu

well, cuti cny start sejak 28 jan lagi. balik lahad datu seperti biasa (again?) l0l~~ when i'm out of LD i miss him so much, but when i'm at LD i hate him so much! why?? miss him cuz here is my homey~ my warm-delicate home! hate it cuz there's no big apple, no mcd, no shopping complex for me to berjoli sakan!!

mau carik electronic devices pun susah. ada la, tp out of date oredi n mahal pulak tu...adakah patut!! inilah sebabnya aku mempunyai love-hate relationship dgn lahad datu. but still,,,i wanna go back my homey every holidae! i won't miss it for anything~

well, cuti memanglah agak bosan. plusplus ld setiap hari menerima hujan yang mencurah-curah. mau keluar rumah pun kena think twice. duh!! asyik2 lepak rumah jak la,,,keluar town pun klu ada urusan jak. banking business misalnya. bosannya pegi bank.

I HATE CROWDED PLACE!!! claustrophobic? yup, i am!! i hte small n sempit place. i feel like i can't breath! huh!! terus aku sesak napas kalau tempat kecik n crowded lagi,,,,huh!!! maybank adalah salah satu tempat crowded di ld yg plg aku benci!! duh~ble pengsan aku dlm bank tu. sudahlah servis lambat..erm!

kalau cakap pasal ld, mesti nda lupa kisah flash flood. ne perkara biasa bg setiap warga LD, n warga LD tedalah mau kecoh2 masuk tv nangis2 sebab rumah n perabot musnah akibat banjir.aku menyampah lah urg masuk tv nangis2 because of something stupid!! nangis sebab nda mampu beli banglo dan terpaksa tggl di tepi jalan?? WTF?? salah kau sebab bongok! sepa suruh kau nda berusaha improve life kau?? maybe dgn nangis2 kau ble raih simpati urg la tp not me!! aku pandang hina manusia2 yang hanya tahu nangis di public tp tdk berusaha sendiri. "usaha la tu,,p masuk tv, raih simpati minta sedekah sumbangan"

usaha bullshit!! apa la tu?? memalukan sahaja!! teda bekalan air seminggu, terpaksa mandi sungai, masuk tv nangis2,,,mna janji yb?? mana itulah,,mana inilah.. tolonglah ya,,,,lahad datu ne klu kira masalah bekalan air putus, countless time oke. tp tda lg aku tgk warga ld masuk berita tv1/tv3 nangis2 sebab tda air.

2 mengata di belakangku:

Ika said...

agagagaga....setuju!!

-rEeN- said...

yeah,,,kta mmg sependapat!! dan sepadan!! hehehehe