Tuesday, February 22, 2011

er,,,sungkyunkwan scandal??

hahaha...sebenarnya aku mau letak tajuk SONG JONGKI, tp aku nda mau la membuatkan si Keratul menyampah dan menuduh aku perampas (walaupun hakikatnya dia bukanlah sepa2 bg jongki) . so, utk tdk melukai hati darlink (yark!) aku ne, maka aku letaklah entri drama yg jongki belakon dan yg aku sdg tengok. hahaha. 
even watak first hero-yoochun adalah watak cool dan macho (kunun) tp spt biasa aku akan tertarik dgn watak 2nd-ah in dan 3rd hero-JONG KI!! yay~~ serius dia kiut gilak! did i mention yg dia jugak super kiut dlm triple? hahahaha... "kerek, sori.ini hanya kegilaan sementara tym aku tgk drama ne. so doa2 la drama ne cpt abes ya"

hehehehe.cute kan...
manly side~
cunning but showing the cute expression.huh!!
ngehehehehe...
wah.....*melting*
smile people r willing to die for~
tada...winner of THE BEST COUPLE AWARD. they look super cute together. serius!         

 oke.mau smbg tgk jongki eh! sungkyunkwan scandal.post ini bknlah mahu declare perampasan jongki. cuma sekadar ehem!ehem!

3 mengata di belakangku:

Ika said...

ah in pun ensem! lalala~

but joongki is suwit. dlm rm dia suwit. saya tergoda sampai mati.

jngan curi!

-rEeN- said...

hahaha.honestly aku more into ahin. super cool~~

jongki kiut n watak dia fun!never think pun mau2 jongki. ckplah dgn junki

-rEeN- said...

hahaha.honestly aku more into ahin. super cool~~

jongki kiut n watak dia fun!never think pun mau2 jongki. ckplah dgn junki