Monday, February 14, 2011

saya penat!

mood hari ini tidak berapa baik. kenapa? sebab i'm not feeling well.batuk.selesma.sakit perut.sakit kaki. na,,,add la semua. sengsara owh mau hidup!! tapi aku kan go0d in enduring, so aku buat mcm biasa jak la.owh,,,plus satu lagi prob yg kin rusak mo0d ne, teda air di hostel! AKU BENCI ANGKAT AIR, OKE!!!

aku tau la aku yg plg selalu bertindak rasional dan waras. tapi everything ada had. aku pun kadang2 mau jugak act like a spoiled child. aku bukan matang sgt pun. cuma aku harus menjadi matang sebab antara kita, aku jak yg ble berperangai matang. yang lain semua perangai budak2. masalahnya?? bila kamu berperangai mcm budak2, act all spoiled n merajuk sana sini,,,,i terima. i carik solution supaya everything's settled. tapi bila aku yg act spoiled sikit, trus jadi masalah besar. kenapakah?? i'm not human being ka?? atau ada syarat yg kamu sahaja ble berperangai all spoiled tapi aku harus sentiasa menjadi yg matang.

come on la!! aku ne manusia jugak.ada certain hal, aku pun pandai bengang jugak. klu aku sda bg solution A, rejected! aku bg solution B, rejected! solution C, not acceptable. jadi apa kamu mau??? everything has it's limit!aku bukan marah,,,cuma bengang!! tolonglah jgn buat aku begini! treat me as a normal human being please!

kenapa aku tulis di blog dan tidak ckp trus? aku nda mau di ckp menyimpan dlm hati. manja kunuk! i'm not that type, bebeh!! i'm a co0l person. i did talk bout this before but they take it as a joke~well...afterall, i'm not a whining bitch! but now i'm starting to become one!! urgh!!! i hate this.
so,,,people, take me seriously. i'm not a barbie doll here. having everything on your side doesn't make you the greatest in my eyes.so don't expect me to swallowed everything you did n said.usually, i take these as an act of a spoiled child but when that happen continuously n i still endure, why can't you endure when i sometimes whine n said i'm bengang n tired??

why can't you give me some solution like i always did?? it's not like i'm redeeming my good deeds but,,,argh!! don't make become a WHINING BITCH!! please......

bengang! teda mo0d. selamat malam.




0 mengata di belakangku: