Tuesday, February 15, 2011

kesihatan.

sejak hari sukan last friday n sat, tahap kesihatan aku mula merosot. aku di'hinggapi(?)' selesema, batuk dan suhu badan pulak tidak menentu. kemuncak?? malam isnin. serius!! aku kesejukan okeh! terasa mcm winter pulak dlm bilik aku. dah tu..hingus ne nda pandai stop. tambah batuk lagi,,,mmg nda lena la tdr malam2. haduiii!

aduan berterusan. valentine day tadi kan maulidur rasul.hehehe.kami kuar then buat upacara tukar2 hadiah! yes!! aku dapat byk coklat!! 4 cadbury, 3 bueno dan 1 toblerone!hepinya......... i love cokelat~~ *nda takut gumuk?? dem!! sensitip!! tiapa la,,,gumuk2 pun yg penting hepi!! TIDAK!! aku nda mau gumuk tp i can't say NO to coklat!! sooo?? hahaha~~

tapi upacara changing gift jd tragedi pulak. kami beli bantal n bekas air utk gete 2 tu, adakah yg sorg tu p rejek! terlukanya aku~~wuwuwuwuwuuuu........

penat.air belum ada lagi.serius SHIT!! ngantuk. selamat malam.

0 mengata di belakangku: